+48 22 400 76 60 info@ppcc.pl

Wiadomości

Kredyt hipoteczny bez prowizji w Banku Millennium

Bank Millennium znosi prowizję od kredytów hipotecznych.Teraz klienci indywidulani, wnioskujący o Kredyt Hipoteczny, Pożyczkę Hipoteczną lub hipoteczny Kredyt Konsolidacyjny nie zapłacą prowizji za udzielenie kredytu. Co ważne,aby nie zapłacić prowizji nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych warunków. Wystarczy złożyć wniosek w okresie obowiązywania promocji tj. do 31 grudnia 2016r.

 

Chcemy, by klienci mieli większy dostęp do kredytów hipotecznych, dlatego do oferty 0% prowizjidla wniosków o kredyt w programie „Mieszkanie dla Młodych” dołączamy teraz pozostałe produkty hipoteczne oferowane klientom indywidualnym. Znajdujemy się w czołówce banków o elastycznych kryteriach przyznawania kredytu i dodatkowo wyróżnia nas wysoka jakość obsługi, potwierdzona m.in. stałym miejscem na podium w corocznym rankingu Przyjazny Bank Newsweekaw kategorii – Bankowość Hipoteczna. Teraz chcemy do tego dodać jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę cenową. Mamy nadzieję, że spotka się ona z dużym zainteresowaniemosób poszukujących finansowania na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych– mówi Agata Chrzanowska, Dyrektor Wydziału Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium.

 

Aktywni klienci, wnioskujący o Kredyt Hipoteczny w Banku Millennium, mogą też dodatkowo korzystać z obniżki marży:

– o 0,3%, jeżeli są posiadaczami konta oraz karty debetowej do konta w Banku Millenniumi wykonają za pomocą karty transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 500 zł miesięcznie;

– o 0,5% jeżeli są posiadaczami konta i karty debetowej do konta w Banku Millennium, na konto co miesiąc wpływa wynagrodzenie lub dochód netto oraz zostaną wykonane za pomocą karty transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 500 zł miesięcznie.

 

Więcej informacji na www.bankmillennium.pl

 

millennium bank small header

Krzysztof Krak wzmacnia zespół compliance kancelarii DZP

 

dzp

Z początkiem października do zespołu kancelarii DZP na stanowisko Counsel dołączył Krzysztof Krak, który specjalizuje się w zakresie rozwiązań compliance oraz systemów przeciwdziałania korupcji i nadużyciom. Krzysztof Krak jest doświadczonym ekspertem w zakresie wdrażania rozwiązań analitycznych w obszarze organizacyjnym, szkoleniowym i informatycznym.

Zanim dołączył do DZP, pełnił funkcję Dyrektora Gabinetu Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego, gdzie nadzorował działania edukacji i prewencji antykorupcyjnej prowadzonej przez Biuro oraz koordynował i aktywnie uczestniczył w realizacji zadań „Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji na lata 2014-2019”. Wcześniej, od 2006 roku, zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Analiz. Przez lata pracował w Komendzie Głównej Policji, gdzie m.in. koordynował realizację działań w ramach współpracy międzynarodowej i funkcję Szefa Krajowego Biura Interpol.

Autor publikacji i prelegent na wielu konferencjach i seminariach na temat zwalczania i zapobiegania korupcji.

Ukończył Wyższą Szkołę Policji w Szczytnie, studia prawnicze na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia na kierunku Integracja i Bezpieczeństwo Europejskie w Wyższej Szkole Humanistycznej.

Compliance, czyli zarządzanie zgodnością to specjalizacja, która w kancelarii DZP działa od wielu lat, ale swoje formalne struktury ukształtowała 2 lata temu. To zespół specjalistów, którego pracami kierują dr Anna Partyka-Opiela i dr Joanna Schubel. Skuteczne systemy compliance to pierwsza linia obrony przedsiębiorstw przed ryzykami naruszeń. Nad przestrzeganiem procedur zgodności czuwa zespół doświadczonych ekspertów DZP, którzy doradzają w ramach aż 12 specjalizacji prawa.

 

Od dziś OC i AC dostępne w Banku Millennium wpełni online – w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym

Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniuklienci Banku Millennium mogą teraz kupić ubezpieczeniekomunikacyjne w aplikacji mobilnej oraz w systemie transakcyjnym Millenet. Proces zakupu jest w pełni autorski. Bank Millennium jako pierwszy bank na rynku wykorzystuje w nimtechnikę skanowania kodu graficznego Aztecz dowodu rejestracyjnego pojazdu.Zakupubezpieczenia jest intuicyjny i szybki.

 

Rozwiązanie umożliwiaklientom Banku Millennium zakup ubezpieczeniaOC/AC oraz Assistance, NNW i ubezpieczenia szybw pełni online. Zakup ubezpieczenia jest możliwy w aplikacji mobilnej, systemie internetowym Millenet lub z wykorzystaniem obu kanałów jednocześnie, z płynnym przejściem między nimi. Po zeskanowaniu kodu z dowodu rejestracyjnego (za pomocą aplikacji mobilnej), dane pojazdu uzupełniają się automatycznie i,co unikatowe na rynku,pojawiają się iw aplikacji mobilnej i wMillenecie. Dane osobowe klienta również uzupełniają się automatycznie, wystarczy więc odpowiedzieć na kilka krótkich pytań, by sfinalizować zakup ubezpieczenia.Na każdym etapie klient może zapisać wniosek i kontynuować proces na dowolnym urządzeniu.

 

Pierwszym partnerem Banku Millennium w nowym projekcie jest Grupa ERGO Hestia z markami mtu24.pl, YouCan Drive oraz ERGO Hestia. Są to proste produkty ubezpieczeniowe niewymagające doradztwa. Oprócz uproszczenia procesu zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego przez skanowanie kodu Aztec, klienci banku otrzymali możliwość rozłożenia składki na 12 miesięcznych płatności, bez dodatkowych opłat, co pozwoli im np. na zakup szerszego zakresu ubezpieczenia. Opcja ta jest dostępna niezależnie od wysokości składki, a miesięczne płatności będą pobierane automatycznie z kontaklienta. To odpowiedź na zmiany cen ubezpieczeń na rynku – dzięki rozłożeniu składki na miesięczne płatności będą one mniej odczuwalne dla klientów. Daje to jednocześnie dodatkowe możliwości klientom np. wybrania szerszego zakresu ubezpieczenia, niż w przypadku jednorazowej płatności. Przy wyborze płatności jednorazowej klient może wybrać, czy chce dokonać płatności z konta czy karty kredytowej.
W nowymprocesie klienci mogą zakupić szereg ubezpieczeń komunikacyjnych, zróżnicowanych
w zależności od potrzeb. Może to być standardowe OC, ale też kilka wariantów Autocasco, różniących się m.in. zakresem zdarzeń objętych ochroną, metodą likwidacji szkody czy zakresem terytorialnym.
W ramach Autocasco mogą skorzystać z wyróżniającego się na rynku AC mini, które obejmuje swoim zakresem szkody częściowe i całkowite spowodowane działaniem żywiołów lub kradzieżą.Dodatkowo klienci mają również możliwość rozszerzenia polisy o popularneubezpieczenia typuAssistance(obowiązujące w zależności od wybranego wariantu w Polsce lub na terenie całej Europy), NNW czy też ubezpieczenie szyb, które chroni także zniżki na AC w razie uszkodzenia szyby.

millennium bank small header

 

Brown-Forman Polska awarded Best Employer 2016

mailing_en

Mota-Engil Central Europe receives a prestigious statuette „Responsible Business Awards” for OUTSTANDING HUMAN CAPITAL INVESTOR.

Mota-Engil Central Europe winner in a Responsible Business Awards

 

The conference and the prestigious award ceremony “Responsible Business Summit & Awards Gala” took place on the 14th of October in Warsaw.

 

The conference ended with the formal award ceremony of „Responsible Business Awards”highlighting a long-term commitment of entrepreneurs to prosocial activity. The awards were presented to companies, non-profit organisations and individuals for their outstanding achievements in the field of social and charity activity.

Mota-Engil Central Europe was awarded a statuette for OUTSTANDING HUMAN CAPITAL INVESTOR.

This award is a highlight of a long-lasting activity of Mota-Engil in social area. It also reflects a broad-based dialogue, partnership and communication of the company with its stakeholders among which Mota-Engil propagates such social initiatives as:

  • local communities („Safely to the destination” campaign and “WspieraMY lokalnie” programme supporting local initiatives),
  • employees (scholarships for children of employees: FMAM),
  • employees and subcontractors (campaigns promoting safety on construction sites, participation in Agreement for Safety in Construction Industry),
  • initiatives concerning ethics,
  • environmental campaigns (ecodriving, safe car fleet).

The strategy implemented by Mota-Engil Central Europe proves that the company is responsible, cares about local communities in Poland as well as about its employees. Mota-Engil gives a good example of a policy balanced both internally and externally in cooperation with stakeholders.

Partners of this year’s edition are i.a.: Pfizer, PayU, Raiffeisen Bank, T-mobile, Xerox Polska and social Partners are i.a.: Unicef Polska, Stowarzyszenie Siemacha, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszenie Wiosna.

Dostęp do e-administracji w Banku Millennium

Klienci Banku Millennium mogą już skorzystać za pośrednictwem bankowości internetowej z Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Jest to kolejny krok banku wspierający strategię budowania cyfrowej administracji publicznej.

 

Stale szukamy innowacyjnych rozwiązań, które odpowiedzą na potrzeby klientów. Jednym z nich jest ułatwienie dostępu do e-administracji. Dzięki rozszerzeniu funkcjonalności, serwis bankowości internetowej staje się oknem na cyfrowy świat polskiej administracji. Zaczęliśmy od udziału w rządowym Programie Rodzina 500+ i umożliwiliśmy klientom złożenie wniosku o świadczenie właśnie za pośrednictwem Millenet. Klienci bardzo chętnie z tego udogodnienia korzystali i złożyli około 50 tys. wniosków. Dla nas jest to nie tylko ogromna satysfakcja, że daliśmy im poczucie komfortu i bezpieczeństwa, ale też dowód na to, że takie działania są potrzebne i oczekiwane – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Dzięki wykorzystaniu mechanizmów bankowości elektronicznej Banku Millennium założenie profilu na PUE ZUS i logowanie się do niego jest proste i intuicyjne. Klient loguje się do serwisu bankowości internetowej Millenet przy pomocy standardowego loginu i hasła. Nie potrzebuje dodatkowych uprawnień, loginów czy haseł. Przy zakładaniu profilu na PUE – po zaakceptowaniu oświadczenia o ochronie danych osobowych oraz zatwierdzeniu operacji logowania przy pomocy H@sła SMS (obie czynności konieczne tylko przy pierwszym logowaniu do PUE), klient przechodzi do portalu PUE ZUS, gdzie akceptuje regulamin PUE i uzupełnia niezbędne dane profilu. Przy kolejnym logowaniu klient nie musi wykonywać już dodatkowych czynności – wystarczy, że użyje loginu i hasła do bankowości elektronicznej.

W tradycyjnym modelu, jeżeli klient nie posiada certyfikatu kwalifikowanego, nie korzysta z ePUAP lub mechanizmów bankowości elektronicznej, do założenia i zaufania pełnego profilu na PUE ZUS konieczna jest wizyta w placówce ZUS, podczas której urząd potwierdza dane osobowe nowego użytkownika. Weryfikacja tożsamości za pomocą systemu bankowości internetowej Millenet zastępuje wizytę w ZUS, jest więc szybsza i wygodniejsza.

 

Platforma Usług Elektronicznych (PUE) skierowana jest to wszystkich klientów ZUS. Umożliwia załatwienie wielu spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi bez konieczności wychodzenia z domu, takich jak przeglądanie danych o składkach, przesyłanie dokumentów i wniosków oraz odbiór odpowiedzi z ZUS, sprawdzenie, do którego OFE należy klient, weryfikację, czy pracodawca zgłosił klienta do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego. Na PUE można również zadać pytania online pracownikowi ZUS czy też skorzystać z innych, aktualnie oferowanych przez ZUS możliwości.

 

millennium bank small header