+48 22 400 76 60 info@ppcc.pl

Wiadomości

Trzy pierwsze miejsca Banku Millennium w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2015”

W 14. edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2015” Bank Millennium zajął pierwsze miejsce aż w trzech, z czterech ocenianych kategorii: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie” i „Bankowość hipoteczna”.

 

Pierwsze miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego” (bankowość tradycyjna) bank zawdzięcza zaangażowaniu, uprzejmości i profesjonalizmowi doradców zajmujących się współpracą z klientami w oddziałach, co przyniosło najwyższą ocenę w zakresie jakości obsługi klientów. W kategorii „Banki w Internecie” doceniono funkcjonalność serwisu transakcyjnego Millenet dostępnego w technologii Responsive Web Design oraz czas dokonywania podstawowych operacji bankowych. Najwyższe podium w kategorii „Bankowość hipoteczna” bank zawdzięcza dobrej, dostosowanej do potrzeb klientów ofercie oraz profesjonalizmowi pracowników oferujących kredyty mieszkaniowe.

 

Zwycięstwo w trzech z czterech kategorii rankingu jest kolejnym dowodem na to, że kilkuletnia strategia banku stawiająca potrzeby i zadowolenie klientów w centrum uwagi, przynosi efekty. Jak pokazują wyniki tegorocznego rankingu oraz sukcesy banku w tym zestawieniu w latach minionych, Bank Millennium jest niekwestionowanym liderem jakości wśród polskich banków.

 

Podobnie jak w poprzednich latach banki oceniano metodą „mystery shopping”. Wcielający się w rolę tajemniczych klientów audytorzy firmy badawczej Millward Brown przez trzy miesiące testowali jakość obsługi oraz ofertę 20 największych banków w Polsce. Na każdym etapie oceniali i punktowali jakość i funkcjonalność poszczególnych usług. O pozycji banków w każdym z rankingów decydowała suma zdobytych punktów.

 

Bank Millennium

Targi Win Portugalskich po raz pierwszy w Warszawie

Warszawa, 24 września 2015 r.

Targi Win Portugalskich po raz pierwszy w Warszawie

8 października br. w Warszawie odbędzie się szczególne wydarzenie – Wines of Portugal Tasting, czyli Targi Win Portugalskich. Spotkanie organizuje Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) po raz pierwszy we współpracy z ViniPortugal – Profesjonalnym Zrzeszeniem Portugalskiego Przemysłu Winiarskiego. W ramach targów organizatorzy zapraszają profesjonalistów z branży winiarskiej (sommelierów, importerów, właścicieli restauracji) na Masterclass oraz degustacje win portugalskich najwyższej jakości.

Pierwsza polska edycja Wines of Portugal Tasting będzie miała miejsce w hotelu InterContinental Warszawa.

To kolejne wydarzenie, po organizowanym w maju cyklicznym Tygodniu Portugalskim „Flavours of Portugal”, podczas którego promujemy Portugalię w Polsce. Targi Win Portugalskich będą świetną okazją dla polskich profesjonalistów z branży winiarskiej, aby w jednym miejscu spotkać producentów szlachetnych win z całej Portugalii, pogłębić swoją wiedzę na temat tego rynku i nawiązać relacje biznesowe – mówi Wojciech Baczyński, Sekretarz Generalny PPCC.

Portugalskie wina powstają z odmian, które nie występują w żadnym innym miejscu na świecie. Choć Portugalia jest małym krajem, charakteryzuje się szerokim wachlarzem mikroklimatów. Dzięki temu portugalskie wina są różnorodne stylistycznie, doskonałe zarówno w łączeniu z jedzeniem, jak i solo. Dzięki 250 odmianom winorośli w Portugalii produkowane są różnorodne wina białe, czerwone i różowe, charakterystyczne dla poszczególnych regionów, których jest 14. Niektóre z najbardziej znanych unikalnych odmian to: Alvarinho, Arinto, Encruzado i Fernão Pires (odmiany białe) oraz Baga, Castelão, Touriga Franca, Touriga Nacional, Trincadeira i Aragonez. (odmiany czerwone).

Ogromna różnorodność portugalskich odmian i charakterystyczna kwasowość win sprawia, że stanowią one wyjątkowe dopełnienie wszelkich potraw. Nie ma na świecie dania, do którego nie można by dobrać portugalskiego wina. W Portugalii tradycja winiarska ma już 4000 lat – tak długie doświadczenie jest gwarantem bezpieczeństwa. Nowe pokolenia portugalskich winiarzy łączą tradycję z dynamiczną nowoczesnością. Wina portugalskie zdobywają uznanie na światowych rynkach wina: najwyższa. jakość sprawia, że w konkursach międzynarodowych 8 na 10 win portugalskich zostaje nagrodzonych

Podczas degustacji zostaną zaprezentowane wina następujących producentów: Adega Ponte de Lima; Agrimota – Sociedade Agrícola e Florestal, S.A.; Anselmo Mendes Vinhos, Lda.; Caminhos Cruzados, Lda.; Casa Agrícola Alexandre Relvas Lda.; Casa Santos Lima – Companhia das Vinhas; Cortes de Cima, S.A.; Coteaux da Murta-Bucelas S. Unip Lda.; Dão Sul – Sociedade Vitivinícola, S.A.; Esporão Vendas e Marketing; Ewine, Lda; Fiuza & Bright – Sociedade Vitivinícola, Lda.; João Teodósio Matos Barbosa & Filhos, Lda.; João Portugal Ramos Vinhos, S.A.; José Maria da Fonseca Vinhos, S.A.; Luís Pato, Unipessoal, Lda.; Mouchão; Niepoort Vinhos S.A.; Quinta da Alorna Vinhos Lda.; Quinta da Plansel; Quinta da Murta – Bucelas; Quinta de Curvos – Sociedade Agrícola, S.A.; Quinta do; Crasto, S.A.; Rozès, S.A.; Saven S.A.; Sensi Wine Lda.; Serrano Mira Sociedade Vinícola S.A.; Soc. Agrícola Casal de Ventozela S.A.; Vinusoalleirus, Lda.; WWS – Wine With Spirit, S.A.

 

Agenda wydarzenia:

10.00 – 11.30 – Degustacja komentowana (Masterclass) szlachetnych win portugalskich dla profesjonalistów

12.00 – 13.30 – Degustacja komentowana (Masterclass) szlachetnych win portugalskich dla profesjonalistów

14.30 – 16.30 – Degustacja szlachetnych win portugalskich dla profesjonalistów

17.00 – 20.00 – Degustacja dla publiczności.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

winaportugalskie@art-media.com.pl

 

—————————————————————————————————————————

 

Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) została utworzona w 2008 roku
w Warszawie z inicjatywy prywatnej. PPCC ma na celu promocję dwustronnych stosunków gospodarczych pomiędzy Polską, Portugalią i krajami portugalskojęzycznymi oraz zachęcanie portugalskich inwestorów do inwestycji w Polsce i vice versa. Izba Gospodarcza oferuje pomoc dla przedsiębiorców w zakresie nawiązania kontaktów handlowych, wsparcie prawne, szukanie partnerów biznesowych, organizację misji handlowych, seminariów oraz konferencji. PPCC jest złożona z polskich firm z kapitałem portugalskim oraz innych polskich i międzynarodowych firm, utrzymujących relacje gospodarcze na rynku portugalskim. Prezesem Zarządu PPCC jest Pedro Pereira da Silva, Chief Operations Officer Grupy Jeronimo Martins oraz Country Manage na Polskę.

 

ViniPortugal to Profesjonalne Zrzeszenie Portugalskie Przemysłu Winiarskiego, które zarządza marką Wines of Portugal (Portugalskie Wina).  Jego głównym celem jest promowanie wizerunku Portugalii jako kraju produkującego wina najwyższej jakości. Zrzeszenie ViniPortugal, założone w 1997 roku jako organizacja non-profit, grupuje czołowe organizacje reprezentujące handel (ANCEVE i ACIBEV), producentów (FENAVI, FEVIPOR), spółdzielnie winiarskie (FENADEGAS), gorzelnie (AND), rolników (CAP) i regiony winiarskie (ANDOVI).  Dzięki ViniPortugal marka Wines of Portugal jest stale obecna na 4 kontynentach oraz 11 rynkach strategicznych. Dzięki rocznym nakładom w wysokości 7 millionów euro, ViniPortugal przeprowadza co roku ponad 100 akcji promocyjnych z udziałem około 350 krajowych producentów wina.

Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) wybrana najlepszą portugalską izbą gospodarczą na świecie w 2014 roku

Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza, z siedzibą w Warszawie, została nagrodzona tytułem najlepszej portugalskiej izby gospodarczej na świecie w 2014 r. Ceremonia przyznania nagrody odbyła się w dniu 28 kwietnia 2015 w Nowym Jorku.

To pierwsza edycja konkursu organizowanego przez Konfederację Portugalskich Przedsiębiorców (CIEP), Krajową Izbę Gospodarczą Portugalii oraz rządową agencję promocji eksportu i inwestycji AICEP. PPCC została doceniona za wkład w umiędzynarodowianie działalności firm, zdobywanie nowych inwestycji zagranicznych oraz promocję marki Portugalii na świecie.

Prezes PPCC Pedro Pereira da Silva uważa, że „przyznanie nagrody docenia wysiłki Polsko-Portugalskiej Izby Gospodarczej na rzecz rozwoju dwustronnych stosunków gospodarczych między Portugalią a Polską. Polska zajmuje bardzo ważne miejsce wśród rynków, na których działają firmy portugalskie, co potwierdzają przypadki Jeronimo Martins, banku Millennium, Mota-Engil, BESI, EDP Renewables, Martifer Renewables, Colep, BA Glass, Eurocash i wielu innych firm będących znaczącymi graczami w swoich segmentach w Polsce.

Według Prezesa PPCC, „usługi PPCC są bardzo ważne dla portugalskich firm zdobywających pozycję rynkową w Polsce. Jednocześnie Izba pomaga polskim firmom zainteresowanym eksportem do krajów portugalskojęzycznych – Portugalii, Angoli, Brazylii i Mozambiku”.

źródło