Deloitte od 3 lat realizuje Program CMO (Chief Marketing Officer) oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, a także wiedzę oraz usługi zaprojektowane dla dyrektorów marketingu i ich organizacji. Jedną z inicjatyw w ramach tego programu jest badanie, które po raz pierwszy będzie przeprowadzone w Polsce przy współpracy z IAB Polska, Hays oraz Akademią im. Leona Koźmińskiego. Tym samym chcielibyśmy zaprosić do udziału w pierwszej Polskiej edycji badania Deloitte CMO Survey 2019 – badania opinii dyrektorów marketingu na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, a także wpływy technologii na rozwój biznesu.
Poprzez badanie chcemy poznać opinie dyrektorów marketingu na temat oczekiwanych trendów, priorytetów i planowanych działań firm. Udział w badaniu jest więc okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje ono również możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań firm na zmiany, które je czekają.
Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie raport z analizą uzyskanych odpowiedzi.
Wyniki polskiej edycji CMO Survey zostaną zaprezentowane w czerwcu.
Wypełnienie elektronicznej ankiety zajmie Państwu nie więcej niż 20 minut.