+48 22 400 76 60 info@ppcc.pl

Wiadomości

BUSINESS MISSION | SÃO PAULO, BRAZIL 20-25 October 2019

20/10/2019 - 25/10/2019
Całodniowe BUSINESS MISSION | SÃO PAULO, BRAZIL 20-25 October 2019

Staff changes at the PPCC team starting from 1 April 2019

After 6 years with us at the Chamber, our Operations Manager Miss Weronika Gwiazda has moved to face new professional challenges. We wish Weronika a lot of success in her professional career and we would like to take the opportunity to say thank you to Miss Gwiazda for her excellent work and important contribution to the PPCC development.
At the same time, we are pleased to welcome a new member of staff to our team, Ms Katarzyna Chmielewska, who has just joined us as our new Operations Manager. Katarzyna holds a Master degree in political science and marketing and has an extensive experience in banking and administration. Katarzyna will focus her work on organization of all PPCC events for our Members and stakeholders, incoming and outgoing trade missions, communication with media, and acquisition of new foreign and Portuguese corporate members. If you have any ideas to suggest to Kasia, please contact her directly at kc@ppcc.pl.

 

Seminarium „Prowadzenie biznesu w Portugalii i Brazylii” (we współpracy z Ambasadą Brazylii i Portugalską Agencją Handlu i Inwestycji)

13/06/2019
09:00 - 13:00 Seminarium „Prowadzenie biznesu w Portugalii i Brazylii” (we współpracy z Ambasadą Brazylii i Portugalską Agencją Handlu i Inwestycji)

Walne zgromadzenie członków PPCC

W dniu 28 marca 2019 r. odbyło się doroczne walne zgromadzenie członków PPCC. Witamy Pana Artura Violante reprezentującego Grupę Martifer oraz Pana Joaquima Barbosę reprezentującego EDP Polska w gronie nowych członków zarządu PPCC.

Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza po raz drugi najlepszą portugalską izbą gospodarczą na świecie

Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza już po raz drugi została nagrodzona tytułem najlepszej portugalskiej bilateralnej izby gospodarczej na świecie. Pierwszy raz PPCC otrzymała tę nagrodę za działalność w 2014 roku, tym razem za projekty prowadzone w roku 2018.

To już piąta edycja konkursu na najlepszą portugalską bilateralną izbę gospodarczą organizowana przez Krajową Izbę Gospodarczą Portugalii oraz portugalską Agencję Promocji Eksportu i Inwestycji AICEP Portugal Global. Konkurs od 5 lat wyróżnia jedną z 52 izb, która najlepiej wspiera bilateralną wymianę gospodarczą oraz promocję marki Portugalia w danym roku.

W tym roku Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza została nagrodzona za wspieranie internacjonalizacji portugalskich firm, promowanie portugalskich win i produktów spożywczych i oferty turystycznej, organizowanie misji biznesowych w Polsce, Portugalii i Brazylii oraz promowanie wizerunku Portugalii w roku 2018.

Jesteśmy niezwykle dumni i zaszczyceni tym, że zostaliśmy wyróżnieni tą cenną nagrodą i chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym Członkom, Zarządowi i przedstawicielom regionalnym w 5 krajach za Wasz  wkład w ten sukces. Nie byłby on jednak możliwy bez ciężkiej pracy i codziennego zaangażowania całego zespołu PPCC.

PPCC wraz z Deloitte zapraszają do udziału w Badaniu CMO Survey 2019

Deloitte od 3 lat realizuje Program CMO (Chief Marketing Officer) oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, a także wiedzę oraz usługi zaprojektowane dla dyrektorów marketingu i ich organizacji. Jedną z inicjatyw w ramach tego programu jest badanie, które po raz pierwszy będzie przeprowadzone w Polsce przy współpracy z IAB Polska, Hays oraz Akademią im. Leona Koźmińskiego. Tym samym chcielibyśmy zaprosić do udziału w pierwszej Polskiej edycji badania Deloitte CMO Survey 2019 – badania opinii dyrektorów marketingu na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, a także wpływy technologii na rozwój biznesu.

Poprzez badanie chcemy poznać opinie dyrektorów marketingu na temat oczekiwanych trendów, priorytetów i planowanych działań firm. Udział w badaniu jest więc okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje ono również możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań firm na zmiany, które je czekają.

Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie raport z analizą uzyskanych odpowiedzi.

Wyniki polskiej edycji CMO Survey zostaną zaprezentowane w czerwcu.

Wypełnienie elektronicznej ankiety zajmie Państwu nie więcej niż 20 minut.